miércoles, 17 de septiembre de 2014

A IDADE MEDIA NA PENÍNSULA IBÉRICA, primeiro tema de coñecemento do medio

Iniciamos o curso 14-15 co estudo da Idade Media. O que imos dar é o seguinte:

Contidos

  • A sociedade medieval en Europa: o feudalismo e o rexurdir urbano.
  • As sociedades da Idade Media: visigodos, Al Andalus e os reinos cristiáns.
  • Cambios sociais, políticos e económicos na Idade Media europea.
  • Introdución á Historia da Arte da Idade Media.
  • Iniciación á interpretación de obras artísticas e á realización de fichas de arte.
  • Elaboración de liñas do tempo e de esquemas de organización da información de acordo cun criterio cronolóxico.
  • Clasificación de monumentos e restos arqueolóxicos a partir dos seus trazos arquitectónicos e artísticos.
  • Respecto e valoración do patrimonio histórico e artístico como forma de expresión cultural e de coñecemento do pasado.
  • Valoración da cultura propia e respecto cara a outras culturas.
  • Valoración dos beneficios dos intercambios con culturas distintas á nosa.
  E estas son as páxinas que poderedes utilizar:


ESQUEMAS E MAPAS CONCEPTUAIS


 DANIEL GÓMEZ VALLE
Elaborados por Daniel Gómez Valle


A  IDADE MEDIA, materiais do espazo ABALAR



CARTOGRAFÍA HISTÓRICA DA Pª IBÉRICA NA I. MEDIA

 páx de EDUCAREX, de Isaac Buzo
CRONOLOXÍA E EXPLICACIÓNS SOBRE A EUROPA FEUDAL
 libros vivos de SM





AS INVASIÓNS BÁRBARAS


 as invasións xermánicas

O REINO VISIGODO NA PENÍNSULA

 o reino VISIGODO

A INVASIÓN MUSULMANA

COMO FOI E A SÚA CRONOLOXÍA
 os MUSULMÁNS
 cronoloxía musulmana na Península


COMO VIVÍAN NA IDADE MEDIA

 como era A VIDA na I. MEDIA
BIOGRAFÍAS: O Cid

RODRIGO DÍAZ DE VIVAR


OS CASTELOS MEDIEVAIS




A ARTE MEDIEVAL


características arte ROMÁNICA de olmo.pntic.mec.es

aproximación á arte románica de reenciso.blogspot.com.es

características arte gótica de ARTE PARA NIÑOS


CURIOSIDADES do mundo medieval

INVENTOS E DESCUBRIMENTOS polos coles do CRA de Albalate, Belver y Osso de Cinca

REPASO

 CP Los Ángeles de Caminomorisco


No hay comentarios:

Publicar un comentario