Aquí vos van os novos temas de español, galego, matemáticas e medio dos que nos examinaremos á volta de vacacións, nas primeiras semanas de xaneiro. Xa volo anunciaremos.
TEMA 5
|
LINGUA
ESPAÑOLA, UN LORO MUY INTELIGENTE, páxs. 58 á 71
|
LINGUA GALEGA, ÁBRESE O PANO, páxs. 60 á 73
|
Lectura
|
Un loro muy inteligente, páx. 58.
|
UN TEXTO TEATRAL, Chouto de ra, de “Brinquemos o
teatro”, de Euloxio R. Ruibal, páx.
62.
|
Vocabulario
|
Repaso.
|
Os seres vivos. O campo semántico.
|
Ortografía
|
Palabras con h.
|
Palabras esdrúxulas.
|
Gramática
|
O verbo.
|
O xénero e o número do substantivo.
|
Expresión
escrita
|
Inserir oracións nun parágrafo.
|
Escribir un diálogo teatral.
|
Comunicación
oral
|
Facer dramatizacións.
|
|
Literatura
|
As estrofas.
|
|
Aprender
a pensar
|
Escoita activa. Como nos aseguramos de que
entendemos o que escoitamos?
|
|
Outros
textos
|
Un texto con instrucións.
|
|
Melloro
as miñas competencias
|
Montamos un
espectáculo de Nadal (no libro de español) e facer o programa dunha obra de
teatro (no libro de galego).
|
MATEMÁTICAS, páxs.84 á 97
Tema 7, A DIVISIÓN. Divisor con dúas cifras.
OBXECTIVOS DE APRENDIZAXE
1. Calcular divisións cuxo divisor é un número de
dúas cifras.
2. Coñecer e aplicar a propiedade da división exacta.
3. Calcular divisiones con dividendo e divisor terminados en ceros.
4. Resolver problemas de dúas ou máis operacións con divisións.
5. Diferenciar problemas dunha e dúas operacións.
MEDIO, páxs. 66 á 77
OS ECOSISTEMAS
Contidos
|
||
·
Os ecosistemas.
·
Tipos de ecosistemas e espazos protexidos.
·
Relacións entre os seres vivos.
|
·
Relación entre os distintos tipos de
seres vivos.
·
Explicación dos contidos a través de
experimentos.
·
Elaboración dun traballo de
investigación.
·
Participación en traballos
colaborativos.
·
Autoavaliación.
·
Uso das TIC para aprender.
|
·
Respecto e coidado do medio ambiente.
·
Valoración do traballo en equipo.
·
Respecto pola diferenza.
·
Recoñecemento do traballo en equipo
como método positivo de traballo.
·
Interese polos ecosistemas.
Educación en
valores: Interese polos traballos de investigación
como fonte de aprendizaxe.
Respecto polas iniciativas e opinións
dos demais no traballo en equipo e en diversas situacións comunicativas.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario